Contador adicinado em Janeiro / 2008

http://ax.itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/browserRedirect?url=itms%253A%252F%252Fax.itunes.apple.com%252FWebObjects%252FMZStore.woa%252Fwa%252FviewAlbum%253Fid%253D313049711%2526s%253D143441

Wednesday, July 15, 2009

Dignity Tour Contact

Matt from HeyHilary make a contact with the producer who producer videos of Hilary on "The Dignity Tour" Live in Gibson, LA. Check:
"Hi Rob, I have something to ask.I have seen some videos on live nation site and all the fans who really want, Is from Hilary Duff Dignity Tour Live At Gibson 2007 full concert.From her dignity tour, In youtube only very bad quality and not full.Please please. i hope you Send Me or upload the full Videos of the tour.I hope Your answer"
And Robert Smith anwser this:
"Sorry Matt, I am not allowed to send anything out, Hilary owns all rights to that concert footage."
So let's suport Matt & request it to Hilary. Request it HERE:
*Hilary's Official Web
*Hilary's Official MySpace
*Hilary's Official YouTube page

Don't forget about "I Want To Blow You Up" / Request it to Hilary! Know more HERE!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Matt do HeyHilary entrou em contato com o produtor que filmou os videos da Hilary em sua turne "The Dignity Tour" Live in Gibson, LA. Veja o e-mail:
"Oi Rob, eu tenho algo para te pedir. Eu tenho visto alguns videos do site do live nation e tem uma coisa que todos os fans querem, são os videos do show completo da Hilary Duff na Dignity Tour Live At Gibson 2007 . No youtube eles estão em uma qualidade ruim e nao estão inteiros. Por favor espero que você possa me mandar ou fazer upload dos videos inteiros da turne. Espero sua resposta."
E Robert Smith respondeu isso: "Me desculpe Matt, Eu nao estou autorizado para mandar nada, Hilary tem todos os direitos da filmagem do show." Então vamos ajudar o Matt e pedir os videos para a Hilary. Peçam aqui:
*Pagina Oficial da Hilary
*My Space Official da Hilary
*Pagina no YouTube da Hilary

Não se esqueçam de "I Want To Blow You Up" / Entrem em contato com a Hilary! Saiba mais AQUI!
Thanks HeyHilary

No comments: