Contador adicinado em Janeiro / 2008

http://ax.itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/browserRedirect?url=itms%253A%252F%252Fax.itunes.apple.com%252FWebObjects%252FMZStore.woa%252Fwa%252FviewAlbum%253Fid%253D313049711%2526s%253D143441

Friday, May 8, 2009

Hilary Duff Gets New Ankle Tattoo

The Duffster told In Touch at the Herve Leger event on Wednesday: “I wanted a tattoo, and you only live once. Someone came to my house, and my Mom and I did it together with a few of our friends… [My inspiration for the tattoo:] I have a hectic, crazy life. Things are crazy all around me, and I get stressed out. It’s like, I’m just one little person, let it be. And that’s what it is!”
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
A Dufster disse a
In Touch no evento da Herve Leger na quarta: "Eu queria uma tatuagem,e você só vive uma vez. Alguem veio a minha casa, e eu e minha mãe fizemos juntas com alguns de nossos amigos...[Minha inspiração para a tatuagem] Eu tenho uma vida etica e louca. As coisas são loucas ao meu redor, e eu fico stressada. É como: "Eu sou apenas uma pequena pessoa, let it be" (deixe acontecer). E é isso que é!"
Source: JustJarred

No comments: