Contador adicinado em Janeiro / 2008

http://ax.itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/browserRedirect?url=itms%253A%252F%252Fax.itunes.apple.com%252FWebObjects%252FMZStore.woa%252Fwa%252FviewAlbum%253Fid%253D313049711%2526s%253D143441

Monday, November 24, 2008

Duff Falls For Vampire Pattinson

Pop star/actress Hilary Duff has developed a crush on movie vampire Robert Pattinson, and told her boyfriend to watch out.
The So Yesterday singer admits she's smitten with the sexy Brit, who plays vampire Edward Cullen in new movie Twilight - and now she's on the hunt for her own bloodsucking beau.
She says, "I told my boyfriend, I was like, 'Edward Cullen... I mean, find me a vampire, you might be done...!' He's handsome."
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Estrela pop / atriz Hilary Duff desenvolveu uma paixão pelo filme de vampiro Robert Pattinson, e disse para o seu namorado ficar atento.
A cantora de "So Yesterday" estava louca com o sexy Brit, que faz o vampiro Edward Cullen no novo filme "Crepúsculo" - e agora ela está na caça pelo seu próprio chupa-sangue namorador.
Ela diz, "Eu disse ao meu namorado, eu era como, 'Edward Cullen ... Quer dizer, achar-me uma vampira, você pode ser feito ...!' Ele é bonito. "
Source:imdb

No comments: